18_20221019_224620.jpg
155_20190623_160720.jpg

OT má nové logo!

První z řady novinek pro nadcházející sezonu je tady! OT má nové logo. OT mění celkovou vizuální identitu, ale zároveň drží zaběhlou logiku. Myšlenka přišla již před několika lety, letošní sezóně však za spolupráce s Ondrou Syrovým a firmou eos media dostává konkrétní podobu.

První klubové logo nesoucí prvky OT vzniklo jako modro červené v roce 2006, v roce 2008 přišel jeho tvůrce Ondra Syrový s novější a modernější variantou. Jasně stanovil logiku OT a modrobílé varianty. V letošním roce dochází k dalšímu posunu. Logo naznává jasného zjednodušení a moderního šmrncu.

Předsedkyně klubu Renáta Typlová:

„Klub se posouvá jak po stránce sportovní, tak také po stránce organizační. Doba jde dopředu a my jsme cítili, že je potřeba změnit vizualizaci loga OT. Jsem ráda, že jsem mohla oslovit Ondru Syrového, jednatele firmy eos media, dlouholetého člena OT, aby spolu s týmem, začali pracovat na změně designu. Z Ondrovy dílny vzešlo kdysi i logo stávající, a proto cesta, koho oslovit byla jasně daná.“

V listopadu 2018 vše začalo a Ondra dostal první noty. Požadavky z naší strany byly jasné – zjednodušit, zachovat barvy. „S výsledkem jsme spokojeni, splňuje vše, co jsme chtěli. Změnu ve vizualizace ponese také klubový web, včetně fontů. Grafický manuál obsahuje také různé varianty v použití loga. Naši členové, fanoušci a příznivci se budou moci těšit na nový merch. Také u dresů dojde ke změně, nové dresy budou nosit již nové logo. Stávající dresy jsou stále platné, k obměně dojde postupně. Věřím, že se logo bude líbit i navenek a všem bude jasné, že jsme stále OT = One Team!.“

Tvůrce loga Ondra Syrový:

„V současné době coby eos media spolupracujeme s několika desítkami sportovních klubů, a to především díky projektu jménem eos club zone – členské sekci pro sportovní kluby – kterým se snažíme pomoct českému sportovnímu prostředí plně využívat digitalizace a zefektivnit fungování sportovních klubů. Ke sportu tak máme blízko jak v osobním životě, tak i v rámci práce. Spolupráce s OT je navíc speciální v tom, že se jedná o klub, ve kterém někteří z našeho eos týmu dlouhou řadu let působili, společně jsme ho budovali. Z tohoto pohledu jsme moc rádi, že můžeme alespoň nějakou formou i nadále k růstu klubu přispívat.

O novém logu jsem sám uvažoval už delší dobu a v určitých časových intervalech jsem si zkoušel různé nápady naskicovat. Intenzivně jsme se k přípravě nového loga dostali až s naším kreativním týmem a dvorním grafikem Ondrou Bartakovičem. To bylo někdy před Vánocemi 2018 a celý proces jsme dokončili v květnu dalšího roku. V průběhu vzniklo opravdu hodně variant loga, které jsme ladili do posledního detailu. Cílem bylo logo přetvořit v modernější, zjednodušit ho, ale zároveň zachovat jeho základní vizuální identitu. Ponechali jsme tedy původní barvy a grafický prvek erbu, který je symbolem pro týmovost, jednotu a bojovnost. Klub má už ve florbalovém prostředí jméno, které samo o sobě funguje jako určující značka, takže jsme usoudili, že oproti staré verzi loga stačí do toho nového uvést pouze písmena OT bez jakéhokoli dalšího textu.

Nové logo nás opravdu baví. Celkově nikdy z naší dílny nevypustíme něco, o čem bychom nebyli zcela přesvědčeni, a to platí i o logu OT. Nový vizuál má samozřejmě svá specifika využití a nemůže se použít jen tak kdekoli. Dodali jsme k němu proto i grafický manuál, takže věříme, že se bude všude vyjímat krásně!“